Apr 13, 2010

Ei Menny Niin Kuin Strömsössä


Suosikkiryhmiini Facebookissa kuuluvat muun muassa Ensin mä olin, että nyt mä jaksan. Sit mä olin että en mä jaksakaan.

- niin kuin tänään, että ensin mä olin että nyt mä jaksan lukea siihen uusintatenttiin. Sit mä olin että en mä jaksakaan. Vaikka se on huomenna -

sekä:

Ei menny niinku Strömsössä.





- niin kuin tämä lounas tänään, jonka kokkasin eilisen jämistä hetkeä ennen kuin pyörryin nälästä (nälkä jotenkin yllätti) ja jossa hillittömän rucolakeon päälle viipaloin tylsällä veitsellä tomaattia ja puoliksi liian vaaleaa ja puoliksi palanutta halloumia, ja hukutin kaiken eiliseen jugurttikastikkeeseen ja nautin melkein palaneiden sämpylöiden kanssa.




Or in other words: I actually am a pretty decent cook when I'm not absent-minded, impatient or too lazy to visit the grocery store. Today I was three out three.

No comments:

Post a Comment